Friday, 27 May 2011

anda laki ker perempuan ?

dengan nama Allah

hah pagi pagi yang tak bapa nak buta nie aku nak sekali wat uji minda..jom kita pakat pakat uji minda kita nak tengok kita nie betui betui laki ka perempuan...?

jap2 tengah pikir nie, i nie laki ker pompuan hah..?


lets go to uji uji :P

Terdapat pelbagai cara untuk menguji keunikan tubuh badan kita, diantara
keunikan itu sudah tentulah otak manusia.. dibawah ini ada ujian yang
menarik untuk dicuba bersama.....


Ini adalah ujian masa yang ringkas, cuma lakukan dan jangan cuba menipu
diri anda sendiri


Kira jumlah huruf F's dalam perenggan dibawah dalam masa 15 saat:


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


dah selesai?


Scroll kebawah hanya apabila anda telah selesai mengira!


OK?


berapa banyak?


tiga? (anda tentunya seorang lelaki!!!)


baca sekali lagi!


FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS


Salah, sebenarnya terdapat 6, kira semula..

Sebab berlakunya perkara tersebut diterangkan dibawah
ini...


otak LELAKI tidak memproses perkataan "OF".

Keajaiban kejadian atau silap mata?

Sesiapa yang dapat megira kesemua 6 F's pada permulaan
ujian memiliki otak
PEREMPUAN

Cuba la dengan kawan2 anda untuk meguji setakat mana
kebenaran perkara
ini.."


dah selesai uji minda..? sila pilih mana satu jantina anda..kiri ker kanan..? :P




mula mula aku kira yang 1st tue kan aku dapat kira ada 4 ja huruf "F"...nie nak kata aku nie pompuan ka laki hah..? kompius kompius...tapi aku kompom la kan jantina aku nie pompuan...ngehehe


kali kedua aku kira plak aku jumpa 5 "F"...err cam pelik ja..? aku nie tak pandai nak kira kira kah nie..?


lepas tue kali ketiga and keempat aku kira baru aku dapat kira ada 6 huruf "F" tue...ngehehe..kira kompom la aku nie pompuan kan ..? :P


haha cam bes ja kan..? try lah... anda lelaki ker ppompuan..?
wassalam :)

12 comments:

Mohd Yusuf said...

hg kira guna 15 saat ka???
aku kira 3 tapi aku tak nmpk F yg ketiga, pastu aku nk kata 2...hehehehee

Mohd Yusuf said...

tapi tak sampai 15saat pun, aku tgk sekali lalu saja...

keroro said...

ala pura2 la kata 15 saat pon...ang ingt aku smbil kira smbil tgk masa ka..?

haha :P

sergeant keroro said...

nampak 3 jek :P

betol xperasan of tu XD

keroro said...

ai betui ker jen dapat 3 jer...?
xbek tipu2 jen...ari jumaat nie..:P

Mohd Yusuf said...

tapi tak pa, janji aku laki...hehehe

emeera asnary said...

cam ane nyh?? aku agy lah best.. aku nmpak 2 jee.. haha.. ye lah.. mata tgk lappy.. tgn taep mcj.. so.. otak jem.. tQ.. haha xP

princess ugly duck said...

salam..aku dah jumpa blog ang

princess ugly duck said...

hmm, pasaipa aku kira dapat 3 ja..adakah aku ni laki..huhu...

Mohd Yusuf said...

tak tau la ugly duck...hehehe....baik p kira skali lagi...

keroro said...

emeera asnary : haha npaknya ang xdiketahui jantinanya...hehe

princess ugly duck : da aku bg klu...msti la ang jumpa....:P

zacky ~786~ said...

err.. yeker .. tp cm btul jer.. hehee