Monday 31 December 2012

bulan sembilan

as salam..

fuh satu sem nie aku tak karang satu entry pon... biasa la.. sebagai seorang student yang sedaq dirinya dalam final year, masa itu amat terhad.. perlu digunakan untuk perkara2 yang berfaedah.. main game, baca novel..fuh banyak rupanya perkara yang berfaedah aku kena buat. sebab dah lama xnulis, aku decide nak taip kronologi yang terjadik kat aku sepanjang 1 sem nie..

bulan 9 sem baru stat. sebelum tue aku ada amek short sem.. cuti x selama kawan2 aku la.. orang cuti 2 bulan , aku 2 minggu ja.. sunyi. sangat sunyi kat kolej aku nie.. tapi alhamdulillah, amek short sem kali nie amat berbaloi.. hahahaha walaupun xdapat 4 flat (berangan) tapi result aku naik mendadak2. mengatasi kesedihan dan kepiluan hatiku bila terima result sem lepas.

gud2 ^_^


latihan tut tut pon tiap2 minggu ada. xsempat nak rindu pon. dah naik meluat aku ngan latihan tut tut. nasib baik dah nak habis.. hoho dapat junior baru yang kerek + belagak. xsedaq diri kata junior.. BOOO BOOOO

dah naik senior. tapi tidak pernah mempunyai pengalaman mendera junior.. nak pengalaman tue.. sob3 penat aku menahan rasa 3 tahun nie semata2 nak balas apa yang senior2 lepas buat kat aku tapi. tapi.tapi. ok aku senior baik.

taip banyak xguna, tunggu next entry.

wassalam :)

No comments: