Wednesday 11 January 2012

kisah hidup saya

assalamualaikum.. hai, nama saya pingu (bukan nama sebenar). saya tinggal di tempat yang bersalji.. ala, tempat yang sejuk-sejuk tue..

                                                                           Photobucket

disebabkan saya jarang berjumpa dengan orang, jadi saya memang dilahirkan pemalu.. wah nampak ayu gitu kan.. hihi (ketawa malu-malu kucing)

                                                                 Photobucket
disebabkan saya tinggal di tempat yang bersalji dan sejuk, saya sering menggigil kesejukan... bzzz bzzz   kadang-kadang saya kena demam selesema tau.. sapa yang cakap pingu tak pernah selesema..?

                                                                        Photobucket

jadi, untuk mengurangkan kesejukan yang mencengkam ulu hati, saya pun melompat lompat la seperti katak.. comel kan gaya lompatan saya ?
                                                                    Photobucket

sedang saya asyik melompat-lompat, tiba-tiba saya dikejutkan dengan bunyi nada deringan henset saya. siapa kata pingu tak boleh ada henset..? saya pingu moden ok..

                                                                    Photobucket

anda semua boleh saksikan betapa excited nya saya bila menerima mesej...

                                                                Photobucket


rupa-rupanya mesej tue dari someone yang tersayang.. malu la pulak nak baca dekat sini.. nak sembunyi jap..

                                                                  Photobucket

wah.. dahaganya.. rasa macam nak minum air.. saya tak main la minum guna cawan... saya guna baldi ja terus.. fuh.. baru la terasa kekenyangan meminum air tue kan..?

                                                           Photobucket

saya sangat suka men surprise kan orang di sekeliling saya. tambah-tambah orang yang saya sayang.. sweet kan saya ..?
                                                   Photobucket
tapi kan, bila saya yang menerima surprise yang tak di sangka-sangka macam letak something yang licin dan lembik di tempat saya tidur, saya akan menjadi marah..!! ggrrrr..!!!

                                                                 Photobucket


tapi marah saya tak lama.. sekejap saja.. lepas tue, saya ok la.. hahahahaha


                                                                       Photobucket


saya nie suka sangat berkaroeke.. tiap kali pergi karoeke, lagu lagu jiwang yang ber tone tinggi menjadi pilihan saya.. saya akan nyanyi sampai suara saya takda la kiranya kan.. tapi kan, nie saya nak bagitau satu cerita.. pingu yang sebenar dia tak boleh tarik part-part yang tinggi... muahahahahaha suka pulak saya :P


                                                                      Photobucket


kalau saya tak mandi kan, saya selalu mengalami gatal-gatal di badan... aduh, seksanya hidup saya.. jadi, saya terpaksalah merajinkan diri saya untuk selalu mandi manda...
                                                            Photobucket

saya akan menjadi sangat pemarah kalau seseorang melanggar privasi saya atau mood saya tak elok.. bila saya marah, saya rasa macam nak pukul seseorang saja. tapi setakat nie, rekod saya bersih.. hanya teddy bear saya saja yang menjadi mangsa saya.. tapi sayang, beliau sekarang sudah menjadi arwah... nampak sangat saya nie seorang yang panas baran kan.. nasib bai saya berjaya mengawal panas baran saya :)


                                                                    Photobucket


ermm sebenarnya hari nie saya nak pergi bermain skateboard.. mesti anda semua tidak percaya yang saya pandai bermain skateboard nie kan..? hahahaha saya pun tidak percaya.. sebab bagi saya. ini semua imaginasi syaa saja...

                                                                    Photobucket

saya dah lambat nak pergi nie.. rasa sedih pulak nak berpisah.. sebab.. saya belum habis lagi bercerita mengenai kisah hidup saya nie.. sob sob sob... ramai yang kata, air mata pingu nie mahal sebenarnya, so hargailah ia selagi termampu...

                                                                Photobucket

begitulah serba sedikit kisah hidup saya yang tak seberapa nie :)
wassalam :)

1 comment:

leeloo3173 said...

erk.......
uhuk uhuk uhuk uhuk uhuk......







KOJAQ!!!!!!!!