Monday, 6 June 2011

mayat tanpa kepala ditemui di asrama perempuan

dengan nama Allah

xmau buh gambaq mayat kucing tanpa kepala...seram..~

UKM : beberapa hari lalu, seorang seekor mayat kucing tanpa kepala telah ditemui berhampiran blok penginapan pelajar-pelajar perempuan yang boleh dikatakan ada yang kiut ada yang tak. arwah dikatakan telah bergaduh dengan seekor anjing (rasa macam sekor ja tapi tak tau la kan kalau ada banyak ekor) yang memang telah lama menjadi penghuni tetap di UKM nie... anjing tersebut dikatakan telah membaham kepala kucing itu sehingga menjadikan mayat kucing itu nampak sangat mengerikan. punca pergaduhan tidak dapat dikenal pasti.

sehubungan dengan itu, tukang kebun kolej kediaman tersebut dinanti-nantikan oleh semua warga blok tersebut termasuk penulis kerana hanya tukang kebun saja yang mampu kambuih mayat tue. penulis pon tidak mampu berada lama-lama dalam bilik penulis kerana bau itu sudah meresap memasuki bilik penulis...sudah hampir separuh botol perfume penulis yang telah dibazirkan untuk menyembur bilik tatkala penulis tak tahan dengan bau tersebut...
kenapa perlu bergaduh..? cubalah berkawan baik skit..~

jadi, marilah kita sama-sama berdoa agar arwah kucing tersebut berada di kalangan hambaNya yang soleh dan solehah (lagi sekali jantina kucing itu tidak dapat dikenal pasti).. walaupun penulis tidak meyukai kucing, tapi penulis lagi tak suka anjing yang suka makan kepala kucing tue... kejam sungguh! haiwan pon merupakan makhluk Allah di dunia nie... memang la kan cara depa beribadat kat Allah berbeza ngan kita tapi tujuan dia tetap satu, sama macam kita la kan.. nak carik keredhaan Allah...

berita dilaporkan oleh : cik keroro gouro

tiba2 teringat cerita catdog yang aku slalu tgk kt tv tue...err ada kaitan x..?

wassalam :)

4 comments:

nohoho =) said...

lapaq sangat ke anjing tu

ain revival said...

kesian kucing tuh..

hanjeng tu jahat !!!!!

Mohd Yusuf said...

errr, penghuni tetap tu yg aku takut tu... pukul 3 pagi lalu kat surau...risau aku nk tdo...hohohoo

keroro said...

nohoho :) : xtw la nk kata...nk kata lapaq, mkn kepala ja, bdn tinggai..

ain : hurm, kesian la jugak..tp da hikmahnya..kurang2 lps nie xdak la makhluk yg nk membuang merata2...

usop : tutup la pintu...haish...