Saturday, 20 August 2011

bibik oh bibik

assalamualaikum ...

just layan... :)



bil telefon sebuah keluarga naik melambung. suami telah memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang..~
hallooo...~


suami : ini dah melampau. gunakan telefon sesuka hati. ayah tak gunakan telefon rumah, ayah gunakan telefon tempat ayah bekerja.

isteri : saya pun sama juga, gunakan telefon tempat saya bekerja.

anak : oh sori, saya gunakan SMS saja. untuk panggilan, saya gunakan telefon tempat saya bekerja juga..

bibik : jadi apa masalahnya ? semua orang gunakan telefon tempat bekerja. sama juga dengan saya!




keroro gouro : aku rasa macam nak pecat ja bibik ni .. -__-!


wassalam :)

5 comments:

princess ugly duck said...

xpayahlah pecat bibik tu..kesian bibik tu tak dak phone...susah sangat beli hp kat bibik pastu tolak ngn gaji dia....hahhaha..bernas tak idea aku?

Asakura said...

skrg budak comel dan komen...

dh kantoi satu keluarga guna telefon pejabat...bibik telefon kampung halaman kot..ha3

keroro gouro said...

princess ugly duck : haha bernas la sgt idea ang..tw la penah keja kt bernas pon :P

keroro gouro said...

asakura : kampung halaman la sgt kan... sampai melambung2 bil tuh x hingat dunia... hahahha :P

.izzati liyana. said...

hahahaahah.kuang asam punye bibik.