Sunday, 21 August 2011

tidak perlu dihebohkan

as salam ..

period. aku rasa bulan bulan puasa ni, benda ni lah yang ditunggu tunggu oleh kaum hawa. tak perlu aku terangkan. mungkin sebab boleh makan pada siang hari, boleh tayang tayang makan dekat orang yang berpuasa. mungkin, itu lah keseronkan period, pada sesetengah kaum hawa.

tapi, apa yang aku lihat, kaum kaum hawa ni semakin tak reti erti malu. tak kan period pun perlu dihebohkan ?

facebook ?

" hip hip hoorey !! aku period! jangan jeles.. hehe "


blog ?

"yeah ! aku dapat cuti .." (sambil post gambar tengah minum atau makan )


hello.. malu la sikit kawan. benda dalaman kita kut. tak yah susah susah bagi tau dekat semua orang. atau, mungkin aku tersalah anggap. mungkin..

mereka hanya sekadar ingin berkongsi kegembiraan bersama orang lain. mungkin. ^_^


keroro gouro : salam ramadhan yang ke 21 :)


wassalam :)

13 comments:

princess ugly duck said...

hmmm, bagus entri ni..ada mksd tersirat ni..haha

keroro gouro said...

haha sekadar ingt mengingati :)

fa-in said...

err..ada jugak org camtu. tak pernah jumpa lg la pulak.

keroro gouro said...

fa-in : ada ja org mcm tu.
agak terkejut la bila jumpa.
tp nak buat mcm mana..
hak masing2 kan..
tp kita yg sejenis nie agak segan la jugak :)

nanad said...

peliknya dengan orang yang macam tu =.="

keroro gouro said...

setiap org ada perangai masing2 ^_^

keroro gouro said...
This comment has been removed by the author.
MzOneD said...

hmm..btul2..cuti pun nk bgtaw org..diam2 sudahla kn..ishk3

asy faro said...

hahah!! tu mesti dah takde dara tu, hehee

salam kenal dr saye, asy faro=)

dah pasang panjut lom?? raye nak dekat dah nie...

http://asyfaro.blogspot.com/2011/08/panjut.html

keroro gouro said...

asy faro : aish sesuka ati ja kata budak tuh xdak dara...

salam kenal jugak :)

Encik JI said...

baru je baca status kt fb td. haha.

pastu ad lak nk memerut pn report kt fb. burokla pmpun cmtu. haha

keroro gouro said...

encik ji : haha mungkin sbb pompuan sering dikaitkan dgn sikap lemah lembut... so perbuatan2 mcm nie npak cm agak melampau la skit kan...

.izzati liyana. said...

err..ade eh? saya tak pernah jumpa lagi. huhu. tu mmg dah terpesong dari agama ke apa. takkanlah takleh fikir yg dia sedang menjatuhkan maruah dan memalukan diri sendiri.